سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زندگی عاشقانه در روزگار نامردی
درباره وبلاگ


لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 117
  • بازدید دیروز: 283
  • کل بازدیدها: 551281




رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان استراتژیک‌ترین شهر ایران است و مسؤولان استانی با همان روحیه دوران جبهه در حال خدمت رسانی به شهر اصفهان و مردم شریف می‌باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، عباس حاج‌رسولیها امروز (چهارشنبه) در جشن تکمیل حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان- با بهره‌برداری از بزرگراه، تونل و تقاطع‌های همسطح سردار شهید همت - اظهار کرد: کشورهای جهان زمانی که بخواهند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند اصفهان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین و موثرترین شهرهای کشور مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای مانند پروژه اتوبان شهید همت در ایران یک هزار درصد سود نداشته است، ادامه داد: با تکمیل بزرگراه شهید همت در اصفهان می‌توان از بزرگراه شهید همت تهران تا شهید همت اصفهان و از بزرگراه شهید چمران تهران تا شهید چمران اصفهان را بدون چراغ قرمز طی کرد.

رییس شورای شهر اصفهان به پروژه قطار شهری اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: برای قطار شهری اصفهان 600 میلیارد تومان بودجه دولتی در نظر گرفته شده است که از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ بودجه دولتی به این پروژه پرداخت نشده است اما در نشست هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با رییس مجلس شورای اسلامی قرار شد با تخصیص بودجه خط یک قطار شهری را تا پایان سال به بهره برداری برسد.

حاج رسولیها خاطر نشان کرد: اصفهان با وجود برخی نقایص یکی از بی‌نظیرترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید و مسؤولان نیز باید تلاش بیشتری برای خدمت رسانی به این شهر انجام دهند.


 


این صفحه را به اشتراک بگذارید

موضوع مطلب : خبری، news، ایران، اصفهان نیوز، اصفهان، شهری

         نظر بدهید
جمعه 91 مهر 7 :: 5:4 عصر
علیرضا پویا

 
 
 

ابزار وبمستر